piątek, 4 lipca 2014

Część 12 Sezon 2

PRZECZYTAJ NOTKĘ POD ROZDZIAŁEM

"Niall jest w więzieniu, potrzebuje pomocy" - zamarłam na te słowa. Nie wiedziałam, czy Harry mówi poważnie, czy to jego kolejny, głupi i złośliwy żart.
"Nie mam czasu na twoje głupie żarty, nie chcę mieć z WAMI nic wspólnego" - mam dosyć tej dziecinady. Jeśli to prawda, że Horan trafił do więzienia, to na pewno nie za nic.
"Czyli nie pomożesz mu?" - zamilkłam na chwilę.
"Jeśli jest w więzieniu, to na pewno coś zrobił" - odpowiedziałam po chwili namysłu.
"Właśnie chodzi o to, że nic nie zrobił. Za 4 godziny miał lecieć do Ciebie. Nicole wróć, on nigdy nie zostawił Cię bez pomocy" - skąd ja mam wiedzieć, że Niall mnie nie okłamie w związku z jakimś przewinieniem? Kłamstwo akurat idzie mu bardzo dobrze.
"Ale co ja mogę zrobić? Przyjechać, wysadzić kraty w powietrze i uciec z nim do Australii?" - no co zrobisz? Nic nie zrobisz.
"On potrzebuje wsparcia" - co z tego, że chcę tam przyjechać. Jeśli dam się ta łatwo, to potem będzie okłamywał mnie cały czas.
"Victoria chętnie go wesprze" - tak, to było trochę złośliwe.
"Straciłaś siostrę, chcesz stracić jeszcze Niall'a?" - i wtedy coś we mnie pękło. Uciekam przed problemami, którym i tak muszę kiedyś stawić czoło. Jestem silną osobą...tak mi się przynajmniej wydaje.
"Przyjadę, ale nie oczekujcie cudów" - powiedziałam i rozłączyłam się. Powinnam teraz okazać mu wsparcie, tylko nadal chodzi mi po głowie jedna myśl: dlaczego on mnie okłamał?

*

Udałam się na najbliższy polskiego lotniska postój taksówek. Już chciałam wsiąść do jednej z nich, gdy zobaczyłam znajomą twarz, twarz która od zawsze przyprawia mnie o mdłości.
-Cześć, jedźmy tam jak najszybciej. - powiedział loczek wsiadając do samochodu.
-Cześć. - odpowiedziałam oschle, gdy usadowiłam się na przednim siedzeniu. Harry ruszył.
-Chcę żebyś wiedziała, że jestem tu dla szczęścia Niall'a, a nie twojego. - jak zwykle miły. Nie wiem jak niebieskooki może się z nim przyjaźnić. On jest antypatyczny.
-Cieszą mnie te slowa. - odpowiedziałam złośliwie.
-Czyli się rozumiemy. - powiedział Harry z tym swoim usmieszkiem.
-Za co Niall w ogóle siedzi? - w sumie nie wiem jednej z ważniejszych rzeczy.
-Handel, ale on nic nie zrobił. Jest tylko podejrzany. - tylko? Chyba aż.
-To się okarze. - powiedziałam i odwróciłam głowę w drugą stronę.
-Związek polega na zaufaniu, a ty ewidentnie mu nie ufasz. - rzucił oschle Styles.
-Okłamał mnie, jak mam mu ufać? - spojrzałam na zdenerwowanego loczka.
-Miał powód. - odpowiedział prze zaciśnięte zęby.
-Którego nie znam. - rzuciłam szybko.
-Bo nie chciałaś poznać. - spojrzał na mnie z wyrzutem.
-Skąd wiesz czego ja chciałam. Bardzo chcę poznać przyczynę jego kłamstw! - krzyknęłam. Styles nic nie wie.
-Trzeba było dopuścić Niall'a do słowa. - no może jest w tym trochę racji, nie wysłuchałam go.
Ja i Harry nie odzywaliśmy się do siebie przez resztę drogi. Oboje nie mieliśmy ochoty na wymianę zdań, w końcu nienawidzimy się od zawsze.
-Jesteśmy na miejscu. - oznajmił zielonooki i wysiadł z samochodu. Zrobiłam to samo. Przeszliśmy przez główną bramę więzienną, kierując się w stronę salu odwiedzin, gdzie podobno już czeka Horan. Nienawidzę tych korytarzy, moje oczy za często je widziały.
-Państwo do Horana?  - zapytał strażnik przy sali odwiedzin.
-Tak. - odpowiedział Harry i weszliśmy do środka. Blondyn siedział przy ostatnim stole, podlierając twarz na prawej dłoni. Na mój widok zaniemówił.
-On wie, że miałam przyjść? -szepnęłam do loczka, ale mi nie odpowiedział. Kulturka.
-Niespodzianka. - powiedział Styles patrząc na niebieskookiego.
-Miałeś do niej nie dzwonić. - burknął Niall.
-Też się cieszę, że cię widzę. - ten entuzjazm…
-Harry, zostaw nas na chwilę samych. -Styles kiwnął głową i oddalił się.
-Nicole, nie chcę Cię na nic narażać, źle zrobiłaś, że tu przyszłaś. - powiedzial chłopak i usiadł na ławce, więc usiadlam naprzeciwko niego.
-Niall, zrobiłeś to? Handlowałeś ostatnio? - zapytałam patrząc w jego niebieskie tęczówki.
-Księżniczko, przepraszam, że cię okłamałem, jak wyjdę opowiem ci całą prawdę. - po moim policzku spłynęła jedna łza, którą szybko otarłam. Westchnęłam głęboko.
-O ile z tąd wyjdziesz. Niall, zrobiłeś to? - po. nowiłam swoje pytanie.
-Ale wybacz mi, że cię okłamałem, napra… -nie dałam mu skończyć.
-To nie jest teraz ważne, najważniejsze jest to, czy handlowałeś. - starałam się utrzymać powagę, ale nie jest to takie proste, jakie się wydaje. Głos co chwilę mi się załamywał.
-Nie, jestem czysty. Przysięgam. - patrzyłam sie w jego oczy gdy to mówił. Mówił prawdę.
-Kochanie, będzie dobrze. -powiedzialam i pogłaskałan jego dłoń.
-Chciałbym księżniczko, ale tu jest tysiące ludzi, którzy czekają na mój upadek, tysiące ludzi, którzy chcą mnie pogrążyć. -powiedział, a mone oczy zrobiły się szkliste.
-Wszystko jest możliwe, dopółki jest nadzieja. Ja jej jeszcze nie straciłam. -odpowiedziałam, czym wywołałam na twarzy blondyna uśmiech.
-Horan, powiadamiam Cię, że masz już wyznaczony proces na 3 marca. -krzyknął strażnik, jakoś dziwnie rozbolała mnie głowa.
-Damy radę, to nie mój piereszy proces. - kiwnęłam głową i nagle poczułam mdłości i przypływ ciepła. Powoli wstałam z ławki.
-Słabo mi się zrobiło. - powiedIałam z delikatnym uśmiechem, na widok zmartwionego chłopaka.
-Wszystko dobrze? - wyczułam nutę strachu w jego głosie. Chciałam odpowiedzieć, że tak, ale przed moimi oczami pojawiły się czarne plamy. Oparłam się o ścianę, a ostatnie co pamiętam, to że uderzyłam się w głowę.

**

Gdy się obudziłam, ujrzałam znane mi wczesniej bardzo dobrze, białe szpitalne ściny. Chyba zemdlałam w tym więzieniu. Uniosłam delikatnie prawą rękę, oczywiście podpięta była do kroplówki. Jejku, strasznie boli mnie głowa, gdzie jest jakiś lekarz? 
-Dzień dobry Nicole. - o wilku mowa. Cieszę się, że widzę gościa w białym stroju. 
-Dzień doby doktorze. - odpowiedziałam miłym głosem i posłałam mu przyjazny uśmiech. 
-Jak się pewnie domyślasz zemdlałaś, ale jest jeszcze coś.  - zamarłam bez ruchu. 
-Co mi jest?  - zapytałam z przerażeniem. 
-To miła niespodzinka. - boże, o czym on mówi. 
-Jaka niespodzinka? - zapytałam tym razem z nutą niepewności. 
-W zasadzie to dwie niespodzianki. -niech on wreszcie powie o co chodzi. 
-Jak to dwie? Chcecie mi sprzedać dwie nerki? - zapytalam, na co doktor się rozesmiał. 
-To kinder niespodzianka. - on chyba nie sugeruje, że… 
-Nie rozumiem. - spojrzalam na niego pytająco. 
-Jest pani w ciąży, bliźniaczej. -powiedział, a mi na chwilę odebrało mowę. 
-O kurka chmurka. -wydusiłam z siebie w końcu. Super Niall, teraz dwie dziewczyny są z tobą w ciąży. 
-Na korytarzu twój chłopak, zawolać go? - to on nie jest w więzieniu? 
-Jeśli pan może. - odpowiedziałam, a po chwili do sali wkroczył niebieskooki. Usiadł na krześle obok łóżka. 
-Jak się czujesz? - zapytał, odgarniając kosmyk włosów z mojej twarzy. 
-Całkiem dobrze, a tak wlaściwie to co tutaj robisz? - zapytałam. 
-Jestem na przepustce. Lekarz mówił, że chcesz mi coś powiedzieć. - o tak, dzięki doktorku, czujecie ten sarkazm? Nie wiem, czy powinnam mu to teraz mówić. Może lepiej poczekać na koniec procesu? 
-Nic ważnego, po prostu chciałam się z tobą zobaczyć, gdy lekarz powiedzial mi,  że czekasz na zewnątrz. - postanowiłam, że nie powiem mu teraz. 
-Też się stęskniłem. - powiedział i pocałował mnie w czoło. Może jednak mu powiem? 
-Niall, bo jest jeszcze coś, o czym powinieneś wiedzieć. -zaczęłam niepewnie. Jego niebieskie tęczówki wpatrywały się w moje. 
-Mów księżniczko. - powiedział i chwycił moją dłoń. 
-Bo ja… ja jestem w ciąży… bliźniaczej… z tobą - w końcu to wyjąkalam. Teraz najbardziej ciekawi mnie, jaka będzie jego reakcja. 

---------------------------------------------------------
Hej :*
Jak wrażenia po rozdziale? 
MAM PROŚBĘ,  KAŻDY KTO PRZECZYTA ROZDZIAŁ NIECH ZOSTAWI KOMENTARZ
NAWET ZWYKŁĄ KROPKĘ
CHCĘ ZOBACZYĆ ILE OSÓB CZYTA ROZDZIAŁY PO PRZERWIE

Dziękuję za 90 tys wyświetleń ;)
Tak więc kocham was i do następnego <3

67 komentarzy:

  1. Wspanialy, czekam na nastepny ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę doczekać się następnego rozdziału. Ubustwiam twoje blogi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wrażenia? Nienawidzę cię i kocham! Nienawidzę, bo no kurde jak można kończyc w takim momencie?! I kocham... za ten rozdział! Jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne <333 Aaaa i ta ciąża. <3 Niall na pewno się ucieszy. OBY <3333 Czekam na nn <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże tak długo czekałam, ale to się bardzo opłacało :) ciekawe jaka będzie reakcja Niall'a. :) @Mardalenka

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebiste.Wstawiaj nn szybko

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie! W ciąży? Serio? :o ale i tak się cieszę że wróciła :D teraz jestem ciekawa jego reakcji... Hmmmm... XD oby zachował się jak przystało na przyszłego ojca ;D
    Czekam na nn i weny życzę :p
    PS Zapraszam też do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega ^^ pisz szybko nexta..blagam Karolina <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne, czekam na następny x

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jak ja się ciesze...
    Rozdział cudowny.Karo

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie że wróciłaś :)) Ciekawe jak Niall zareaguje :))jeszcze na bliźniaki :D

    Zapraszam do mnie :) dopiero zaczynam :)
    http://isnt-she-precious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Awww Super rozdział jak zawsze. nie mogę sie doczekać następnego. Kocham tego bloga <3 A ty masz wielki talent. Lubie cię i nie spierdol tego :* Czekam na next <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku *.* Jaka będzie jego reakcja ? Co będzie dalej ? Czekam na next ;*

    Natalie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach.. Jakie emocje !! To jest mój ulubiony blog. Mam nadzieje że next bedzie za niedługo ;D <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny boje się jak zareaguje Niall. :o dawaj szybko nexta. :3 ~~Domi. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaaaaaaaaaa on jest cuuuudooooownyyyyyyy!!! *.* nie mogę się doczekać reakcji Horanka ;* next please <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na następny rozdział ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. super rozdział ;) ciekawe co będzie dalej? będzie zły o tą ciążę czy też szczęśliwy?? czekam na nexta z niecierpliwością :D pzdr ruda ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytam i czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  20. OMFG!! Jocham to!! <3 Dopiero znalazlam to ff, ale juz je pokochalam...
    No pewnie, ze czytam!! Nie moge doczekac sie nn. :3

    OdpowiedzUsuń
  21. OŁ SHIT O.O
    Ona
    Jest
    W CIĄŻY?!
    I to jeszcze bliźniaczej? O.o
    Bez jaj...
    Pewnie chłopczyk i dziewczynka xD
    HAHAH <3
    ZAJEBIŚCIE ^^
    A co do rozdziału too uważam, że warto było tyle czekać bo jest naprawdę świetny ;D
    Tylko ja ciebie prooooooooooooooooooooooooooooszę :o
    Dodaj kolejny jak najszybciej bo nie mogę się doczekać reakcji Nialla a po nim to nic nie wiadomo :o
    I wow...
    90 tysięcy wyświetleń?
    O.o
    GRATULUJĘ :D
    Zasłużyłaś na to w pełni :3
    i swoją drogą zapraszam do mnie ;)
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2014/07/rozdza-xxvii-i-przeprosiny.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytam i czekam na kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O CHOLERA. Nicole jest w ciąży z Niall'em, ale jaja. xD Czekam na nn. ~Camilla x

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny. Czekałam prawie trzy miesiące ale chyba się opłacało. Mam nadzieje, ze teraz będą często dodawane.
    Czekam na next xx

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny <3 cieszę się że wróciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. A jak przeczytałam go 500000x to ile kropek muszę postawić !? Hahaha kocham to !!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przeczytałam :P Ania :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Omgf.. jak się cieszę :-D
    Lodo ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Omg ! *.* !
    Boski rozdział.
    Dodawaj szybciutko nastepny
    bo sie doczekac nie moge *_*
    Kochammm... ! <3 ;*** !

    OdpowiedzUsuń
  30. Ło jasna dupa, ale się porobiło. No nic, pozostaje mi tylko czekać na next <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Zajebiste <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. Oooo... mam nadzieje, że Horan zaakceptuje tą podwójną kinder niespodzianke ;)
    aaa... i czekam na następne części :)/ Miki

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie mogłam się doczekać aż jest ♡ Kocham *,*

    OdpowiedzUsuń
  34. Boski <3 Czekam na reakcje Niall'a xD Nie mogę się doczekać.
    Zapraszam do mnie: http://jak-do-domu-opowiadanie-one-direction.blogspot.com/
    Życze weny <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniały *_* Kiedy kolejny rozdział??? <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny rozdział <3333 Z niecierpliwością czekam na następny. Pisz go szybciutko , bo nie mogę się doczekać jaka będzie reakcja Nialla ^,^

    OdpowiedzUsuń
  37. OMG ! W CIĄŻY ? SRIOOOOO ? YEAH ALE SIE CIESZE. JEZU KOCHAM CIĘ ♡ ! BŁAGAM SZYBKO O NEXT ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny zapraszam na moje FF http://lala2000xxx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  39. Czytałam wszystkie rozdziały jakie są na tym blogu i jestem pod wrażeniem, naprawdę świetna historia! Czekam z niecierpliwością na kolejną część xx / Emily

    OdpowiedzUsuń
  40. Super!! Tego sie nie spodziewałam ;)) Czekam na następny rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  41. Kocham Cię normalniee (xd) i tego bloga rozdział jest genialny czekam na następny <333 xx / Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nmg! Wuaaaaaaa. Odwala mi jak zawsze. Wuaaa ciąża bliźniacza... Nie no nieźle.
    upintheair-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. aaa fantastyczny <3

    OdpowiedzUsuń
  44. O Boże! *.* To jest najlepsze opowiadanie jakie kiedykolwiek czytałam. Kocham je! <3 Coś czuję (mam taką nadzieję), że Niall się ucieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. O jejjkku! Słodko! A niallerek? Uu
    Fajnie ze jesteś ;D
    Dzięki.
    Next! ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. <33 NEXT!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Nosz Kurrrwa.. Musiałaś w takim momencie ??? Ale i tak cię kocham xD

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie no serio w takim momencie !
    No ale oki tetaz tak w streszczeniu o tym jak zawaliście czyta się tego bloga <3. Cudoo kochanna, po prostu zajebisty blog. Te wszystkie emocje i jeszcze w takich cudownych momentach kończysz - czujecie ten sarkazm ? Ale tak dzięki temu, chce się czytać dalej :).
    No przyznam trochę się pośmiałam jak lekaż powiedział o tej Kinder Niespodziance, ale no fajnie fajnie.
    Jestem ciekawa jak dalej potoczą sie ich losy.
    A Harry to jest istna masakra nadal nie mg ogarnąć dlaczego on jej nie może, zaakceptować no ale trudno. I tak jest słodki.

    Czekam na nexta. Kocham i pozdrawiam <3.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ekstraaaa zapraszam do mnie www.niallhoranjustlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. kocham kocham kocham

    OdpowiedzUsuń
  51. No kurwa wiedziałam , zę będzie w ciąży . ! <3

    OdpowiedzUsuń