sobota, 18 stycznia 2014

Część 6 Sezon 2

-Jeszcze nie -odpowiedziałam śmiejąc się, jednak potem uśmiech z moich ust zszedł na dłuższą chwilę. To nie może być prawda.
-Kurwa - szepną Horan pod nosem. My to zawsze mamy takie pierdolone szczęście.
-Nicole, dlaczego marnujesz swój czas z tym dupkiem, przez którego chciałaś się zabić? - Alex podbiegła do mnie i natychmiast odsunęla mnie od chłopaka. Zaraz jej przypierdolę.
-Nie dotykaj mnie - powiedziałam oschle i wróciłam na swoje poprzednie miejsce obok chłopaka. Oczywiście Alex nie była sama. Towarzyszył jej Olivier i VICTORIA. Ugh...
-Horan, coś ty jej zrobił?! - ja pierdole jaki bulwers.
-Spierdalaj Alex. - powiedział blondyn przewracając oczami.
-Z szacunkiem Horan, mówisz do kobiety. - do rozmowy wtrącił się chłopak mojej siostry.
-Ty też spierdalaj. -tym razem ja odpowiedziałam. Ahh jaka ze mnie bad girl.
-Czy ty mnie zdradzasz? - jeszcze Victorii brakowało w tej rozmowie...
-Nie. - odpowiedział lekko speszony Horan. Dzięki...
-To kim ona dla Ciebie jest? - kolejna się bulwersuje. Polecam maść na ból dupy.
-Szczerze, to chuj Cię to obchodzi.  Z nami koniec. - ojej, to przykre. Aż mi się łezka w oku zakręciła.
-Mówiłeś, że mnie kochasz! - zrozum dziewczyno, że jesteś na przdgranej pozycji.
-Bo inaczej ryczałabyś całymi dniami.  - odpowiedział blondyn spoglądając na dziewczynę, której łzy naplywały do oczu. Okey, nie przepadam za nią, ale teraz serio zrobiło mi się przykro. Horan trochę przesadził.
-Pamiętasz o naszej umowie Niall? - zapytał Olivier. Świetnie...
-Mam to w dupie. - powiedział i w tej chwili telefon niebieskookiego zaczął dzwonić. Ktoś ma wyczucie czasu..
-Nie odbierzesz? Masz jakieś tajemnice przed Nicole? - kochana siostrzyczka. Czujecie ten sarkazm?
-Tak? - zapytał Niall odbierając telefon.
-Nie, nie teraz. - kontynuował rozmowę. What?
-Pochwal się z kim rozmawiasz Horan - zaśmiał się Olivier.
-Na jutro będzie gotowe. Nara. - niebieskooki zakonczył rozmowę telefoniczną. Ciekawe...
-Klijent? A może klijentka? - dopytywała Alex. Czy ona chce mnie wkurwić?
-Idziemy Nicole.  - powiedział blondyn i pociągnął mnie za sobą, zwinnie omijając "ekipę". Całą drogę do Nandos przebyliśmy w milczeniu. Wolałam go nie drażnić. Niall i ja weszlismy w końcu do restauracji i zajęliśmy stolik przy oknie. Zaraz podszedł kelner i podał nam karty dań.
-Niall? - zapytałam delikatnie.
-Hm? - chłopak dał znak, że mnie słucha.
-Jesteś na mnie zły? - w sumie, to chyba nie ma do tego powodów, ale okey.
-Nie - odpowiedział prawie nie zwracajac na mnie uwagi. Tak, uważaj, bo poczułam się lepiej...
-Co podać? - podszedł kelner. Tak...na prawdę dał nam dużo czasu na zastanowienie się.
-Poproszę numer 1, 8 i może 14... i 9. - ja pierdole on to zje? No tak, głupie pytanie...
-Ja poproszę numer 5. - odpowiedziałam. Kelner przyjął zamówienie i odszedł.
-Masz chusteczkę? - zapytał chłopak. Wyciągnęłam z torebki opakowanie chusteczek i wręczyłam je blondynowi. Co mnie zdziwiło...Niall coś napisal na chusteczce, a następnie schował ją do kieszeni.
-Co ty czynisz? -zapytałam ze zdziwieniem.
-Nic - odpowiedział i wzruszył ramionami. Zaczyna mnie to wkurwiać.
-Okey... nie chcesz to nie mów - powoedziałam i spojrzałam przez okno.
-Ja pierdole i teraz się obrazisz, tak? - zapytał machając mi ręką przed twarzą.
-Nie, ja się nie obraziłam. -odpowiedziałam spoglądając na niebieskookiego.
-Tak, tak. - powiedział z sarkazmem. Jego mina...

 

-Nie wierzysz mi? Na serio się nie obraziłam, też mam swoje tajemnice... - odpowiedziałam niepewnie. Ta kurwa jakie tajemnice?
-Niby jakie? - zapytał zaciekawiony chłopak. Uważaj bo Ci powiem.
-Nie powiem, bo to tajemnice jak sama nazwa wskazuje. - w sumie to on zna moje wszystkie tajemnice.
-Powiedz - tym razem powiedział to tak...stanowczo?
-Nie -odpowiedziałam bez zastanowienia się.
-No mów - powiedział i uniósł jedną brew do góry.
-To pokaż chusteczkę - w życiu nie ma nic za darmo...
-Nie - odpowiedział z uśmieszkiem.
-To sie pierdol - powiedziałam również się uśmiechając.
-Dobra, tylko jak zjem. - powiedział i zatarł ręce.
-Ty jesteś kurwa wiecznie głodny - odpowiedziałam śmiejąc się pod nosem. 
-Coś Ci nie odpowiada? - feel like a gangsta.
-Grozisz mi? -zapytałam a kąciki moich ust uniosły się ku górze.
-Tak, to były groźby. - powiedział oczekując na moją reakcję.
-To jest karalne. - odpowiedziałam. Nie wiem czy powiedziałam coś złego, ale mięśnie chłopaka napięły się. W jednej chwili spoważniał. Wręcz był zły.
-I tak na mnie nie doniesiesz - odrzekł bez żadnych emocji. Mam się bać?
-Skąd ta pewność? - chciałam obrócić całą sytuację w żart, ale coś mi nie wyszło. Uśmiechnęłam się blado.
-Tylko byś kurwa spróbowała - powiedział i zacisnął moją rękę, która leżała na stole. Zabolało.
-Niall puść, to boli - chłopak natychmiast wziął rękę. Coś go tknęło. Nie wiedział co ma zrobić. Jakby wyszedł z jakiegoś transu. Nie wiedziałam co zamierza, dlatego wybiegłam z restauracji. Nie potrafię opisać emocji, które mną kierowały. Stanęłam przy jakimś krzewie spoglądając w dal. Po chwili poczułam na biodrach ręce. Jego ręce.
-Nicole ja... - zaczął mówić, ale mu przerwałam.
-Wiem, że nad sobą nie panujesz, ale to nie jest wytłumaczenie na wszystko - powiedziałam spoglądając w jego niebieskie tęczówki.
-Nicole przepraszam - odrzekł zdezorientowany.
-Słyszałam to już wiele razy - odpowiedziałam bez żadnych emocji. To dziwne. Raz czuję się najszczęśliwszą osobą na świecie w jego obecności, ale następnym razem zaczynam się go bać lub on totalnie mnie olewa. Może ten wypadek to był znak, że muszę odejść od niego jak najdalej? Tylko, czy ja potrafię?
-Proszę Cię, wybacz mi - spojrzał na mnie błagalnym wzrokiem.
-Niby dlaczego mam to zrobić? - zapytałam nie przestając  wpatrywać się w jego oczy.
-Bo mi na tobie zależy księżniczko - jedna łza spłynęla po moim policzku. Znowu powiedział do mnie księżniczko. Zależy mu na mnie. 
-Niall, ja... - teraz to mi nie było dane skończyć. Blondyn przywarł swoje ciepłe wargi do moich, łącząc je w namiętny pocałunek.

--------------------------------------------------------------
Hej moje marcheweczki ♥

Takie szczęśliwe zakończenie części 6

Na wstępie chciałam wam bardzo podziękować za te 42 komentarze pod ostatnim postem i 24600 wyświetleń (tyle było,  gdy dodawałam tą część) i bardzo dziękuję za wszystkie nominacje. Postaram się napisać nominację i odpowiedzieć na wasze pytania w najbliższym czasie :3

Jesteście cudowni i mam nadzieję, że komentarzy i wyświetleń będzie przybywać coraz więcej.

Chciałam was również zaprosić na nowego bloga, którego piszę razem z @AwwMyNarry 


Jak wrażenia po rozdziale? 
Zostaw po sobie komentarz, to bardzo motywuje :)
Do następnego kochani ;*

35 komentarzy:

  1. Jejku *-*
    Przedudowne zakończenie ♡
    Jak ja nie lubię Alex, Oliviera i Victorii xdd
    Chće tylko, żeby Niall był z Nicole i żeby sobie wszystko przypomniał :))
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, boskie. Dziś znalazłam i przeczytałam wszystkie rozdziały. Masz wielki talent. Bardzo długie rozdziały co uwielbiam. Czekam na next'a. Kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz drugi przydał mi się do czegoś tweeter. Właściwie gdybym nie zobaczyła komentarza, że dodałaś rozdział, to bym nie wiedziała i zapewne przeczytała go za jakieś 2-4 dni. Co do rozdziału to jak zwykle cudowny, a bloga którego piszesz razem z koleżanką już zaczęłam czytać i zaraz zamierzam dokończyć :)
    Czekam na kolejne rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny rozdział ! mam nadzieję że następny dodasz szybciej i będzie on tak wspaniały jak ten !!! P.S. życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity.Ja bym wybaczyla Niallowi.Nie moge sie juz doczekac nexta!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajajajaj! Cudny! Choć wolę Wyścig Śmierci,ale ten blog też uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam cię do nagrody Liebster Award http://youre-perfect-to-me.blogspot.com/2014/01/liebster-award-zostaam-nominowana-do.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pocałowali się
    POCAŁOWALI SIĘ
    P O C A Ł O W A L I S I Ę
    TAK, WŁAŚNIE,POCAŁOWALI SIĘ.
    Dobra, już jestem spokojna <33 Rozdział cudny ♥
    Czekam na next ;) @AwwMyNarry

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow *__* No, to mnie rozwaliłaś. Rozdział jest genialny! :) KC <3 i czekam z niecierpliwością na next. A, co do Waszego nowego ff, to jest genialne :)
    Buziaki ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku. < 3 W końcu dodałaś. świetny. < 3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dalej bo nie wytrzymam. Mogłabym to czytać i czytać. Kocham ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejciu takie słodkie *.*
    Bo mi na Tobie zależy księżniczko..
    Kocham ten fragment <3<3<3

    Cudowny rozdział :***
    K.C.

    Anana

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej skarbie! Właśnie zaczęłam czytać twoje ff i mam prośbę mogłabyś zrobić też wersję dla komórek a nie tylko mobilną? Bo zazwyczaj ff czytam na telefonie i tak będzięi mi łatwiej czytać i komentować :D
    ILY <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne opowiadanie. Podoba mi się sposób w jaki piszesz. Na luzie oddajesz emocje bohaterów. Tak jak ogólnie za "dark'iem" nie przepadam, tak tu nie jest to przesadzone :)
    Cieszę się, że trafiłam na twój blog :)
    Jest możliwość informowania? Np. na mail, fb? TT nie mam niestety ;/
    Już nie mogę doczekać się następnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, że mogę Cię informować :)
      Tylko podaj maila lub fb <3

      Usuń
  15. Nie mogę się doczekać kolejnej części!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny!! <33333
    Polecam: http://part2escape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Taaaaak :3 takie zakończenia uwielbiam <3 czekam na kolejny :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://lietomefanfic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zakończenie godne :D
    niech mu wróci całkowicie ta pamieć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham twojego bloga.... więc pisz dalej i jak najszybciej <3
    Wiem, że masz dużo pracy, ale i tak to zrobię ...
    Zapraszam i prosze o rady i komentarze dwie-fikcyjne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. O WOW!
    Ja pierdole!
    Ja dopiero teraz ogarnęłam, że dodałaś rozdział!
    Jaki fejk!
    =.=
    Jaka ja jestem głupia!
    o.o
    ._.
    O lol...
    W każdym razie
    CUDOWNY ROZDZIAŁ!
    G.E.N.I.A.L.N.Y!!!
    :D
    Czy Niall?
    Czy Niall znowu się w niej zakochał?
    :D
    Mom please!
    :3
    I zgubiłam wątek Hazzy i Amy
    Gdzie się oni podziewają?
    :3
    CZEKAM NA NEEEXT!
    A poza tym...
    Po tak długiej przerwie zapraszam do mnie na rozdział :)
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/2014/01/rozdzia-xx.html

    OdpowiedzUsuń
  21. czm tak rzadko dajesz nowe rozdziały?

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  23. CUDOWNY <3 ~~ Andzela

    OdpowiedzUsuń
  24. Nominowałam Cię do Liebster Award, zapraszam po pytania :)
    http://lietomefanfic.blogspot.com/p/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Daleej
    P S. Najlepszy rozdzial byt ten co Nicole i Niall mowiqlqi tajemnice, (czasem maluje sie na czewono, wspinam sie.na drzewo i udaje jablko) xDD

    OdpowiedzUsuń
  26. Najlepszy *o* Kocham Twoje opowiadanie XD Czekam na następny rozdział <3 XD

    OdpowiedzUsuń
  27. Nominowałyśmy Cię do Liebster Award
    Więcej u nas http://dwie-fikcyjne.blogspot.com/
    Specjalny post pojawi się w niedzielę
    Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  28. Hahaha XD To zdjęcie Nialla rozpierdala system XD
    -
    http://you-and-i-fanfiction.blogspot.com/
    -
    Pozdrawiam! Xx
    / Haz.

    OdpowiedzUsuń
  29. ''Pierdol,pierdol ja posłucham''-To Przez Ciebie Zaczęłam Tak Pierdolić !!! ;)
    O ty niegodziwa aż chcę przeczytać kolejny rozdział !!!

    OdpowiedzUsuń