środa, 21 sierpnia 2013

Boże, dziękuję wam wszystkim za nominację W 2 KATEGORIACH <33 Jesteście niesamowici :*
Zostałam nominowana w :
-VERSATILE BLOGGER AWARD
-LIBSTER AWARD
Każdy kto zostanie nominowany do The Versatile Blogger Award: 
1.Podziękować nominującemu blogowi.
2.Pokazać nagrodę na swoim blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 10 blogów, które Twoim zdaniem zaslużyły
5.Poinformować o tym autorów

Więc dziękuję Ci bardzo Caroline Storan <3 Jesteś Boska ;*

FAKTY O MNIE
1. Mam na imię Patrycja :)
2. Mieszkam w Rzeszowie 
3. Jestem nienormalna
4. Mam 13 lat
5. Najbardziej lubię Niall'a, mino iż wszyscy są genialni :*
6. Narry forever <33
7. Prowadzę 2 blogi :D Ten sama, oraz jednego z przyjaciółkami (2 Karoliny)



Blogi, które nominuję:

Teraz pytania z 2 nominacji :D Dzięki Kelsey :*  To właśnie jej zawdzięczam nominację <33

Pytania Od Kelsey:
1.Jakie masz hobby ?
2.Ulubiony zespół lub wykonawca (oprócz 1D)
3.Skąd jesteś ?
4.Jak długo blogujesz ?
5.Ile masz lat ?
6.Dlaczego zdecydowałaś się na prowadzenie bloga ?
7.Co jest twoją inspiracja , daje Ci "wenę" ?
8.Ulubiony sport  ?
9.Ulubiony kolor ?
10. Książki vs. filmy ?
11. Masz Twittera ?

1. Tańczę hip-hop :D
2. Lubię ROOM 94
3. Rzeszów
4. Od tego roku.
5. 13
6. Zafascynowały mnie opowiadania, które czytałam i pomyślałam, że też spróbuję :D
7. Ludzie i muzyka.
8. Piłka nożna i siatkówka :D
9. Niebieski.
10. To i to :)
11. Mam :) @PatrycjaTokarz1
 Moje pytania. 
1. Jak długo blogujesz?
2. Skąd jesteś?
3. Wymarzone miejsce ?
4. Czego słuchasz? (oprócz 1D)
5. Masz aska lub twittera?
6. Bułki vs chleb
7. Ulubiona cyfra
8. Ile masz lat?
9. Ile masz blogów?
10. Ulubiony film?
11. Ulubiona pora roku?

Okey, to wszystko z mojej strony :D Jeszcze raz dziękuję:*

4 komentarze:

  1. Zapraszam na nowy rozdział :) http://the-white-forest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty też powinnaś kogoś nominować i zadać im pytania

    OdpowiedzUsuń
  3. Są napisane blogi, które nominuję ;) A pytania ode mnie są na samym dole :33 :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mieszkam troszeńkę dalej niż Rzeszów Pikny BLOG ������

    OdpowiedzUsuń